Alla inlägg den 16 mars 2007

Av lifeblog - 16 mars 2007 19:14

har jag nu läst och lämnat ifrån mig ... och det är så trist att veta att någon fjärde del aldrig kan komma ... Jag kommer att köpa boken då den kommer ut - för att läsa den igen l å n g s a m t - den här första gången läste jag så snabbt för det var ju så spännande ....Den här är den bästa av de tre!

Av lifeblog - 16 mars 2007 18:25

Nedanstående artikel ur Jönköpings-Nytt, Jönköpingsnyheter på nätet.(I mitt letande efter positiva nyheter)

Av lifeblog - 16 mars 2007 18:22

Elvisfebern i Jönköping fortsätter och nu ser den ut att nå högre höjder. Enligt uppgifter till Jnytt för Studieförbundet Vuxenskolan för just nu samtal med Elvis dotter Lisa Marie Presley om ett besök i Jönköping i september i höst. Den 26 september kommer det att vara en Elvis-konsert i Jönköping med delar av Elvis originalband. Nu verkar det som om musikerna får förstärkning av någon så välkänd som Elvis egen dotter, Lisa Marie Presley. Jnytt ringer upp Studieförbundet Vuxenskolans verksamhetschef Hans Mannefred för att höra om dessa tidigare obekräftade rykten stämmer. -Vi för ett samtal om det just nu, så mycket kan jag säga, säger Hans Mannefred. -Inom en vecka kan jag ge ett klart besked. Om det blir så är det så stort som något kan bli. Gabriella Fäldt gabriella.faldt@jnytt.se

Ovido - Quiz & Flashcards