Alla inlägg under januari 2007

Av lifeblog - 7 januari 2007 19:27

Promenad i naturreservatetinnan regnethackspettstoner över taiganmötte Lillebror en Jack Russel-terrieri gul regnjackaBrunch Bl aTunnbröd med lax och äggAnja åkte urLaddade ner "Det regner i Tromsö ikveld"av misstagEftermiddagsvisit och julbrödsrensning(ångest vad vågen ska visa)Impulsivt iväg till bionGöta Kanal II inte så värdelös som kritikerna sagt(Fredrik Swahn dök upp igen!)Undrar fortfarande vad fiskerskan heterminneslucka, ja, ja 60+ so whatDet regnar fortfarandeVäntar på "Året var 1957"I morgon är det måndag.

Av lifeblog - 7 januari 2007 19:26

Av lifeblog - 6 januari 2007 23:21

Solbelyst bark - känn doftenen skogspromenaddå snön smältdu värmsav soloch av glädjeännu en vår-men än är vi inte där

Av lifeblog - 5 januari 2007 22:01

Efter helgen ska granen och pyntet ut! Fräsch inspiration kommer här - hämtat från print & pattern.Sen dax för vårens första tulpanbukett! (Skrev jag "vårens"? Årets menar jag. För vintersnön kommer väl snart?)

Av lifeblog - 2 januari 2007 18:40

Vist längtar vi? Trädstam tvärsöver stigen som snöat igen - det var här vi komHelga HärleOm haiku kan man läsa här

Av lifeblog - 1 januari 2007 19:08

Läser i Aftonbladet att svenskarna har gått upp 4 260 ton under helgerna....Viktökningen motsvarar 2800 flodhästar eller 1400 elefanter skönt att inte vara ensam om att ha unnat sig ....!

Av lifeblog - 1 januari 2007 12:38

Nu tar vi nya tag eller hur? Friska och pigga ska vi ge oss ikapp md det nya året. Nå, man är ju lite sömnig ... bäst att vänta till i morgon.Bläddrar i min nya kalender - snart ska alla de blanka bladen innehålla mina komihåg från 2007 - ja, bara man får vara med! OCH alla de nära och kära.Nu trycker jag på publicera-knappen! Innan jag blir för sentimental! Igen.

Ovido - Quiz & Flashcards