Direktlänk till inlägg 12 februari 2007

Apropå mobilkapning

Av lifeblog - 12 februari 2007 21:53

Tre av tio är rädda för att få sin mobil kapad...Avkapad?Det gäller def icke mig - min mobil är hur gammal som helst, kan ej ta emot MMS och har inget konstigt inbyggt, såsom Bluetooth och annat...OM jag skulle ha den på och OM den skulle ringa skulle jag nog inte känna igen min signal ....Bumble Bee kanske det var förresten..Önskar en mobiltelefon med några få knappar, att bara ringa med och GPS kanske? OM man inte har GPS på sin rullator förstås?! (Den dagen den ...)Däremot - är jag förtjust i min mp3/4-spelare... en herr Walkman, vansinnigt söt liten designad sak - med plats för bilder, musik, text, film och inspelning och kanske mera - att föra över en mp3-bok till den är lätt som en plätt! Och jag kan lyssna på radio via den! Herr Walkman är suverän!Skönt att välja vad man vill vara tekniktokig i ... icke telefon för mig nä!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lifeblog - 6 augusti 2008 19:54

 - jag har ju flyttat till                   www.akvarell.blogspot.com                                                        Välkommen dit! ...

Av lifeblog - 3 december 2007 21:44

 - men jag håller mest till på www.akvarell.blogspot.com nu för tiden ...så vi ses där?!   ...

Av lifeblog - 7 november 2007 22:26

Har många besökare på den här adressen - men kom till det ställe där jag håller till nu för tiden!   www.akvarell.blogspot.com   Välkommen! ...

Av lifeblog - 6 juli 2007 22:00

Hej till alla som kommer hit - hälsa på mig dit jag flyttat! www.akvarell.blogspot.se Ha det gott! ...

Av lifeblog - 17 maj 2007 22:57

Välkommen till www.akvarell.blogspot.com   -jag bjuder på färdkost ...

Ovido - Quiz & Flashcards