Alla inlägg den 12 februari 2007

Av lifeblog - 12 februari 2007 21:53

Tre av tio är rädda för att få sin mobil kapad...Avkapad?Det gäller def icke mig - min mobil är hur gammal som helst, kan ej ta emot MMS och har inget konstigt inbyggt, såsom Bluetooth och annat...OM jag skulle ha den på och OM den skulle ringa skulle jag nog inte känna igen min signal ....Bumble Bee kanske det var förresten..Önskar en mobiltelefon med några få knappar, att bara ringa med och GPS kanske? OM man inte har GPS på sin rullator förstås?! (Den dagen den ...)Däremot - är jag förtjust i min mp3/4-spelare... en herr Walkman, vansinnigt söt liten designad sak - med plats för bilder, musik, text, film och inspelning och kanske mera - att föra över en mp3-bok till den är lätt som en plätt! Och jag kan lyssna på radio via den! Herr Walkman är suverän!Skönt att välja vad man vill vara tekniktokig i ... icke telefon för mig nä!

Av lifeblog - 12 februari 2007 21:30

Man bör låta kalorierna stå annars sätter de sig.

Av lifeblog - 12 februari 2007 21:23

Ännu en Knappo-bild!

Av lifeblog - 12 februari 2007 21:14

Att vakna till snö om vårensom att lyssnatill en lovsång.Oikawa Tei (1899-1993, kvinna)

Ovido - Quiz & Flashcards