Alla inlägg under februari 2007

Av lifeblog - 20 februari 2007 20:36

Och där till höger finns ett skolbibliotek!(Snett mittemot kyrkan)Bara så Violen vet!!

Av lifeblog - 20 februari 2007 20:33

Hualigen så vackert! Bild ifrån Kall, Jämtland med Åreskutan som fondkuliss .....Tänk vad man hittar mycket på nätet!

Av lifeblog - 20 februari 2007 20:30

Nja, men kanske man skulle måla så här fina "fröpinnar"Annika Sandstedt heter kreatören bakom dessa.

Av lifeblog - 20 februari 2007 20:21

Glömde skriva tidigare om att den svenske låtskrivaren Thomas G:son tog hem segern i den norska Melodifestivalen. Hans ” Ven a bailar conmigo” sjungen av Guri Schanke får därmed representera Norge i schlager-EM i maj. Och i Sverige gick ju hans samba med Anna Book direkt till Globen och Jimmy Jansson "Amanda" gick till Andra chansen.Och fler chanser återstår?

Av lifeblog - 18 februari 2007 21:20

Dimman lättade och på väg hem värmde solen ryggen.Vi lyssnar tillsammans hunden och jagmp3n får stanna hemmajag vill lyssna dåvåren närmar sig

Av lifeblog - 16 februari 2007 20:16

Slalom, Så ska det låta och Let´s Dance står på programmet ...MEN jag letar på nätet efter sändare så man kan höra böcker och musik från mp3-spelaren, i bilen, - men min fråga är om man kan ladda spelaren via någon extra mojäng till tändaruttaget ... och jag letar och blir förstås inte klokare på allt jag hittar.. vilken är den rätta?Ommöbleringen då (rubriken!) Jajamen, den är påbörjad - feng shui (hm) medger inte stillastående (möbler?!) och nu har jag, med viss draghjälp, flyttat runt möbler och tavlor och - ja, det blir nog bra! Skönt är det också att packa ner överloppspynt och, ja, helt enkelt skylta om!Nu - till slalom och annan TV-underhållning!

Av lifeblog - 13 februari 2007 18:56

Hittade ett par tips på Expressens MODE, jo det finns flera! Röda Gele-hjärtans är helt OK också .... tycker jag!

Av lifeblog - 12 februari 2007 21:53

Tre av tio är rädda för att få sin mobil kapad...Avkapad?Det gäller def icke mig - min mobil är hur gammal som helst, kan ej ta emot MMS och har inget konstigt inbyggt, såsom Bluetooth och annat...OM jag skulle ha den på och OM den skulle ringa skulle jag nog inte känna igen min signal ....Bumble Bee kanske det var förresten..Önskar en mobiltelefon med några få knappar, att bara ringa med och GPS kanske? OM man inte har GPS på sin rullator förstås?! (Den dagen den ...)Däremot - är jag förtjust i min mp3/4-spelare... en herr Walkman, vansinnigt söt liten designad sak - med plats för bilder, musik, text, film och inspelning och kanske mera - att föra över en mp3-bok till den är lätt som en plätt! Och jag kan lyssna på radio via den! Herr Walkman är suverän!Skönt att välja vad man vill vara tekniktokig i ... icke telefon för mig nä!

Ovido - Quiz & Flashcards